• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Міський семінар вчителів християнської етики

Міський семінар вчителів християнської етики

2016-11-15

/Files/images/123321.jpg

Міський семінар вчителів християнської етики

«Ігрові методи і прийоми роботи на уроках християнської етики»

15 листопада 2016 р. учителька християнської етики CЗОШ №9 Никитюк Н.З. стала учасником міського семінару вчителів християнської етики «Ігрові методи і прийоми роботи на уроках християнської етики», що проходив у Нововолинській гімназії.
Наталія Зіновіївна провела майстер-клас уроку християнської етики «Добро і зло». Учителька продемонструвала методи і прийоми, які доцільно використовувати на тому чи іншому етапі уроку для ефективного засвоєння учнями навчального матеріалу.
Урок вразив різноманітністю завдань і вправ ігрового характеру, що сприяють розширенню пізнавальних можливостей школярів, корегують процеси їх аналітико-синтетичної діяльності.
Високу результативність у засвоєнні навчального матеріалу забезпечило використання таких ігрових вправ, як: «Криголам «Сонечко» (організація учнів на навчальну діяльність); «Дешифрувальник»(мотивація навчальної діяльності); «Сонце доброти», «Найчуйніший, наймилосердніший», «Подолай зло», інсценізація «Зорі» (сприйняття та засвоєння навчального матеріалу); «Знайди пару», «Серце доброти», «Гронування», «Коло радості» (узагальнення та систематизація навчального матеріалу).
Високу оцінку майстерності та професіоналізму педагога Никитюк Н.З. дала голова методичного об’єднання вчителів християнської етики Воскобойник Г.М., яка звернула увагу присутніх на специфіку роботи вчителя – чіткість, логічну послідовність, науковість та водночас доступність, оригінальність у викладі навчального матеріалу.

Відгук

Урок Никитюк Н. З. просто вразив багатством і різноманітністю використаних форм і методів роботи, чітко визначеною структурою та підпорядкуванню поставленій меті та завданням – формування особи школяра на засадах християнської моралі, плекання доброти, людяності, милосердя, виховання духовно багатої особистості.
Потенціал уроку від початку і до кінця Наталія Зіновіївна використала з метою пізнавального, морально – етичного та естетичного розвитку школярів. Виклад матеріалу здійснювався логічно, послідовно, науково та водночас доступно.
За допомогою вдало підібраних методів та ігрових вправ урок сприяв розвитку у дітей мислення, зв’язного мовлення, пам’яті, інтересу до вивчення предмета, творчих здібностей, виробленню правильних уявлень про світ. Важливою ланкою розвитку пізнавальної активності є застосування вчителем таких дидактичних ігор. як: «Криголам «Сонечко», «Знайди пару», «Найчуйніший, наймилосердніший», «Подолай зло», «Гронування», «Серце доброти» та ін.
Методично правильно побудований урок із застосуванням ігрових технологій є результатом високопрофесійної та кропіткої роботи педагога, зразком педагогічної майстерності та творчості.

Голова методичного об’єднання вчителів християнської етики Воскобойник Г. М.

Відгук

Учитель християнської етики Никитюк Н. З. ретельно вибудувала структуру уроку, продумала всі деталі (організацію учнів на навчальну діяльність, пояснення навчального матеріалу, цікаві та оригінальні види роботи з учнями з формування вмінь і навичок, використання різноманітніх засобів навчання та ін.).
Враховуючи те, що на уроках християнської етики дітям прищеплюється ціла низка добрих почуттів: співчуття, милосердя, любов, для досягнення цього педагог на уроці послуговується різними формами та методами навчання: читання Святого Письма, інсценізація, підготовка учнями випереджаючих завдань, робота в групах, використання міжпредметних зв’язків. Застосування ігрових вправ «Знайди пару», «Подолай зло», «Сонце доброти», «Найчуйніший, наймилосердніший», «Гронування» та ін. допомагають формувати в учнів необхідні для активного навчання якості: самостійності, ініціативності, інтереса до предмета.
Продемонстрований урок християнської етики учителем Никитюк Н. З. – не просто блискучий, це вияв високої творчої майстерності та професіоналізму вчителя.

Учитель християнської етики Нововолинської ЗОШ № 4 Чимеріс О. І.

Відгук

Урок учителя Никитюк Н. З. насичений, цікавий, на кожному етапі використовуються різні методи та дидактичні засоби навчання. Зокрема, використано вправи «Криголам «Сонечко», «Сонце доброти», «Подолай зло», «Знайди пару», «Гронування», «Найчуйніший, наймилосердніший» та ін.
Урок повністю відповідає вимогам до викладання предмету, багато використовувалось матеріалу з життя. Зміст уроку наповнено матеріалами країнознавчого, загальнонаціонального, регіонального та місцевого рівнів, а також активно використовувався досвід учня та його найближчого оточення. Цей матеріал органічно вплітався у канву уроку і подавався учителем та сприймався учнями у світлі Біблії.
На уроці використовувались міжпредметні зв’язки з літературою (оповідання В.Сухомлинського «У Галинки радість»), історією (розповідь про скриньку Пандори), образотворчим мистецтвом.
Урок цей є дійсно актуальним у наш час, так як містить не лише відомості Старого та Нового Заповітів, але й виводить дітей у сучасне життя, показуючи, що Біблійні знання є керівництвом до дії у повсякденному житті, а звідси важливою є актуальність матеріалу та змісту уроку, його зв’язок з історією та сучасністю держави, регіону, життям родини учня, його найближчим оточенням та інтересами.

Учитель християнської етики Нововолинської ЗОШ № 7 Скібіцька Н.С.

/Files/images/1234.jpg/Files/images/12345.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 50

Коментарi