Виховна робота

Заступник директора з виховної роботи

Вакула Любов Зіновіївна

/Files/photogallery/зображення_viber_2021-10-02_15-41-51-069.jpg

Виховна діяльність здійснюватиметься у відповідності до наступних ключових напрямів:

- військово-патріотичне виховання;

- громадсько-правове виховання;

- екологічне виховання;

- художньо-естетичне виховання;

- родинно-сімейне виховання;

- моральне виховання;

- профорієнтаційне виховання;

- превентивне виховання;

- формування здорового способу життя;

- розвиток творчих здібностей.

Та відповідно до основних орієнтирів виховання:

· ціннісне ставлення до родини;

· ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

· ціннісне ставлення до праці;

· ціннісне ставлення до культури і мистецтва;

· ціннісне ставлення до природи.

Серед основних завдань виховної роботи ліцею наступні:

· Забезпечити доступність до якісної освіти усіх дітей школи, сприяти збереженню мережі та контингенту учнів школи. З цією метою підвищувати іміджеві характеристики школи щодо надання якісних освітніх послуг.

· Продовжити роботу по формуванню в учнів навичок здорового способу життя.

· Забезпечити соціальний захист учнівліцею.

· Підвищити ефективність роботи з попередження дитячого травматизму як під час навчально-виховногопроцесу так і поза межами освітнього закладу.

· Посилити спрямованість виховної роботи на формування в дітей та молоді любові до Батьківщини, громадянських якостей.

· Популяризувати культурне розмаїття, історичну спадщину країни, рідного краю; формувати історичну пам’ять підростаючого покоління, забезпечити духовну єдність поколінь.

· Сприяти формуванню духовно-моральних взаємин між усіма учасниками навчально-виховного процесу, толерантного ставлення до представників інших народів, культур ітрадицій, до однолітків, батьків, інших людей; вихованню пошани та любові до культурного спадку свого народу та мистецтва, культивуванню кращих рис української ментальності: працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, відповідального ставлення до природи.

· Активізувати застосування сучасних форм і методів правової та превентивної освіти, формування здорового способу життя, фізичного розвитку і культури, спрямованих на формування сталої відповідальної поведінки, імунітету до негативних впливів соціального оточення.

Педагог-організатор

Медина Тетяна Анатоліївна

/Files/images/зображення_viber_2021-10-02_15-56-35-043.jpg

Девіз: Майбутнє в наших руках!

Основні заповіді в діяльності учнівського самоврядування:

  • Робити добро!
  • Любити ближнього!
  • Допомагати іншим людям!
  • Наполегливо оволодівати новими знаннями, вміннями та навичками!
  • Не лінитись і не шукати виправлення своїм недолікам!
  • Визначити свою мету в житті!
  • Пізнати світ і себе!
  • Вносити у своє життя новизну!

Основною ланкою учнівського колективу є учнівське самоврядування - самодіяльна організація дитячого життя в ліцеї. Демократизація виховної діяльності ліцею передбачає широкий спектр напрямків формування активної особистості: пробудження національної самосвідомості учнів, розвиток самостійності, готовності займати активну позицію в колективній діяльності й брати на себе відповідальність, вміння відстоювати власні та колективні інтереси, розвиток здатності до розв'язання нестандартних проблем. Воно захищає й забезпечує права всіх учасників колективу, сприяє формуванню у них громадянськості, організаторських якостей, допомагає педагогічному колективу в проведенні різноманітних заходів та виступає їх ініціатором і, яке самостійно формує органи самоврядування. Загалом учнівське самоврядування є незамінним помічником педагогів.

Кiлькiсть переглядiв: 739

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.